Bilde av tre medlemmer av Pedagogstudentene som ler mens de holder rundt hverandre under Oppstartshelgen 2018.

Oppstartshelg 2019

Informasjon om oppstartshelgen kommer!

13.09.2019 00:00 15.09.2019 00:00 Europe/Oslo Oppstartshelg 2019 kommer
  • Starter: 13.09.2019, kl. 00:00
  • Sted: kommer
  • Påmeldingsfrist: 26.08.2019
  • Slutter: 15.09.2019, kl. 00:00
  • Pris: Gratis
  • Frist for bestilling av reise: 30.08.2019

Praktisk informasjon

Informasjon om reisebestilling

Her følger informasjon om reisebestilling til Oppstartshelgen.

Har du oppgitt at du trenger å reise med fly skal du nå ha fått en bruker i reiseportalen til vår reiseoperatør Egencia. Det er her du bestiller fly. Før du bestiller skal du gjøre deg kjent med økonomireglementets kapittel 2.

Slik går du frem;

• Gå inn på reiseportalen
  • Logg inn
    • Brukernavnet ditt er e-postadressen
    • Ved første innlogging velger du «glemt passord»
    • Får du ikke logget inn?
  • Når du har logget inn er det første du gjør å trykke på navnet ditt helt øverst til høyre
    • Sjekk at informasjonen, som navn, mobilnummer og mer, er korrekt
  • Så kan du bestille reise
    • Slik bruker du Egencia resieportal
  • Bruk prosjektnummer SO 033
  • Skriv inn Jonas Ohlgren Østvik som referanseperson

Husk at du må bestille reise innen 2 uker før arrangementsstart, men helst så fort som mulig. Når du bestiller må du passe på at du lander i så god tid at du rekker å reise fra flyplassen til arrangementsstedet før arrangementsstart. Og at returen ikke går tidligere enn at du rekker å reise fra arrangementsstedet etter arrangementsslutt og ankommer flyplassen i god nok tid. Har du ikke mulighet til det må du ta kontakt med den som er praktisk ansvarlig for arrangementet.

Når du har bestilt reise vil du motta en reisekontokvittering, denne kan oppfattes som en faktura, men det er ikke det. Har du noen spørsmål er det bare å ta kontakt 😊

Levere reiseregning

Vi benytter oss av Agresso som verktøy for å levere reiseregninger digitalt. Dersom du skal levere reiseregning og verken er medlem i Pedagogstudentene eller Utdanningsforbundet må du sende oss en mail.

1. Gå inn på Agresso
  2. Logg inn – Påloggingsinformasjonen er enkel
    1. Brukernavn: ditt medlemsnummer
    2. Firma: 80
    3. Passord: dette skal du motta per mail
  3. Skulle det vise seg at du ikke har bruker er det bare å sende en mail, husk å legg ved medlemsnummer og kontonummer.
  4. Gå inn på «Utlegg» og velg «Student reise etter regning»
  5. Fyll inn informasjonen, og legg ved og avstem kvitteringer.

Vi regner ikke med at du har stålkontroll på hvordan du navigerer i eller bruker Agresso. Derfor har vi laget en instuksjonsvideo 😊

To ting som er viktig å merke seg;

• Skifter du kontonummer er du selv pliktig til å opplyse om det dersom du skal ha refundert utlegg, det gjør du ved å sende en mail til økonomikonsulent Trine Wiik i Utdanningsforbundet.
  • Alle som krever penger refundert fra Pedagogstudentene er pliktig til å til en hver tid følge økonomireglementets kapittel 2.

Ta kontakt om du lurer på noe 😊